FREDAGENS FÖRSTA GLAS

.
.
.

Mmmm, så gott det var! (Är det ett glas rött kanske ni undrar? Nope – det är säsongens första glas iskall julmust. Älskar jumust:)
Hello sweeties!
Mår ni bra denna mysiga fredageftermiddag!:)
Här har jag huset fullt med barn som stojjar (skatterna har små vänner på besök) och själv sitter jag i divanen och bloggar och njuter av att det är fredag, att huset är nystädat, bra musik – ja av livet!:) Fredagar har verkligen en magisk känsla…

Ny tokfin glasgrej(brevpress) från Day ligger på soffbordet med en ”skyddande hand”. (Hittade den i mysiga butikn STORE och jag tog massa pics där som ni ska få sen en annan dag🙂 Brevid den nya Elle Interiör som jag nu ska njuta medans skatterna leker:)
Ikväll blir det sen både Disco och pizzafeast här i Småstaden!
Hoppas du njuter din dag vännen!
KRAM
 

12 kommentarer till “FREDAGENS FÖRSTA GLAS

  1. Hm. Jag ser att jag missat senaste numret av Elle Interiör… Undrade just innan jag läst om det verkligen kunde vara rödvin.

  2. Du är så himlans duktig på att beskriva vardagslyx! Du lyckas få det mesta att låta så härligt! Får mig till och med att också vilja storstäda huset – nästan iallafall!…

  3. Humf, det så godt ut! Vi har ikke julmust i Norge. Jeg trodde først at julmust er det vi kaller gløgg, men det har en annen oppskrift. Kanskje jeg må etterspørre det i butikken for det så veldig godt ut:)

    K

  4. Detta var tänkt att hamna i det nya inlägget om farsdagpresent. Men gick ej att skriva där???
    Ett förslag till en som säkert har allt, är en vitmålad canavas-tavla där du skrivit pappa högst upp så får lilla Bea tgöra handavtryck samt nåt som Bea brukar säga om sin pappa eller om hon kan på frågan vem pappa är. Kan ju bli ganska intressant sammansättning ;0)

    Ha det så fint!!
    Mvh
    Isabelle

Comments are closed.

Rekommenderade inlägg